Porządek obrad
2.
Ślubowanie nowo powołanego radnego;
3.
Wybór sekretarza obrad;
4.
Ustalenie porządku obrad.
5.
Przyjęcie protokołu z XXVI sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 22 grudnia 2020 r.
6.
Informacje Komisji Rady o pracy między sesjami.
7.
Informacja o realizacji uchwał Rady Miejskiej w Wołominie.
8.
Podjęcie uchwał w sprawie, po uprzednim: - odczytaniu projektów uchwał (projekt uchwały budżetowej Gminy Wolomin na rok 2021 został dostarczony radnymw terminie ustawowym), - odczytaniu opinii RIO o przedłożonym przez Burmistrza Wołomina projekcie uchwały budżetowej na 2021 rok i o możliwości sfinansowania planowanego deficytu na 2021 rok, - przedstawieniu opinii Komisji Gospodarki i Finansów o przedłożonym przez Burmistrza Wołomina projekcie uchwały w sprawie budżetu Gminy Wołomin na 2021 rok - dyskusji nad ww projektami:
1)
- Zmian w Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2021-2035 (1)
2)
- Budżetu Gminy Wołomin na 2021 rok (2)
9.
Informacja Burmistrza Wołomina o pracy między sesjami;
10.
Informacja Burmistrza na termat wypłaty godzin ponadwymiarowych w okresie od marca do czerwca 2020 r.;
11.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
(3) zmiany uchwały Nr LVII-140/2018 Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 5 września 2018 roku w sprawie usytuowania na terenie gminy Wołomin, maksymalnej liczby zezwoleń miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych;
2)
(4) wyrażenia zgody na przyznanie nieruchomości zamiennej;
3)
(5) wyrażenia zgody na ustanowienie służebności gruntowej;
4)
(6) wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego;
5)
(7) wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego;
6)
(8) wyrażenia zgody na najem nieruchomości;
7)
(9) wyrażenia zgody na najem nieruchomości;
8)
(10) wyrażenia zgody na najem nieruchomości;
9)
(11) wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego;
10)
(12) wyrażenia zgody na najem lokalu użytkowego;
13)
uzupelnienia składu osobowego Komisji Kultury i Sportu;
14)
uzupełnienia składu osobowego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wołominie;
12.
Interpelacje i zapytania radnych;
13.
Informacje Przewodniczącego Rady i sprawy bieżące;