Porządek obrad
2.
Ustalenie porządku obrad.
3.
Informacja Komisji Rady o pracy w okresie między sesjami.
4.
Podjęcie uchwał w sprawie:
1)
nabycia nieruchomości – Ossów – miejsce pamięci;
2)
zmiany uchwały Nr LVIII-159/2022 z dnia 24 listopada 2022 roku w sprawie emisji obligacji oraz zasad ich zbywania, nabywania i wykupu;
3)
zmiany w WPF gminy Wołomin na lata 2023-2041;
4)
zmiany uchwały budżetowej gminy Wołomin na rok 2023;
5)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Centrum Duczek w gminie Wołomin – część B, C, D, E;
6)
zmiany Statutu OPS w Wołominie;
7)
przyjęcia Programu Osłonowego „Korpus Wsparcia Seniorów” na 2023 rok dla Gminy Wołomin;
8)
przyjęcia wystąpienia pokontrolnego Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wołominie;
9)
planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Wołominie na 2023 rok;
10)
zbycia nieruchomości – Sikorskiego;
11)
zaliczenia do kategorii dróg gminnych działek leżących w pasie ul. Zielonej i Lipiny Kąty w Wołominie;
12)
określenia zasad udzielania i rozmiaru obniżek tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć dla dyrektorów i wicedyrektorów, a także nauczycieli, którzy obowiązki kierownicze pełnią w zastępstwie nauczyciela, któremu powierzono stanowisko kierownicze w szkołach i placówkach, dla których organem prowadzącym jest Gmina Wołomin;
13)
zmiany uchwały Nr XLV-39/2022 z dnia 24 lutego 2022 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów;
14)
zmiany uchwały NR XLV-38/2022 z dnia 24 lutego 2022 r. w sprawie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Wołomin.
5.
Przyjęcie protokołu z LXI sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 25.01.2023 r.
6.
Przyjęcie protokołu z LXII sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 27.02.2023 r.
7.
Informacja o realizacji uchwał Rady Miejskiej w Wołominie.
8.
Informacje Burmistrza o pracy w okresie między sesjami.
9.
Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i wnioskach radnych.
10.
Informacje Przewodniczącego Rady i sprawy bieżące.