Porządek obrad
2.
Pytania i wnioski do porządku obrad.
3.
Przyjęcie protokołu z XIV sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 27.03.2025 r.
4.
Przyjęcie protokołu z XV sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 23.04.2025 r.
5.
Informacje Komisji Rady o pracy w okresie między sesjami.
6.
Informacja o realizacji uchwał Rady Miejskiej w Wołominie.
7.
Informacje Burmistrza o pracy w okresie między sesjami.
8.
Podjęcie uchwały w sprawie:
1)
zmiany WPF gminy Wołomin na lata 2025-2042;
2)
zmian uchwały budżetowej gminy Wołomin na rok 2025;
3)
stwierdzenia, że zgłoszony do uchwalenia miejscowy plan rewitalizacji rejonu ulicy Warszawskiej w Wołominie nie narusza ustaleń Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Wołomin oraz Gminnego Programu Rewitalizacji 2023 z perspektywą do 2030;
4)
miejscowy plan rewitalizacji rejonu ulicy Warszawskiej w Wołominie;
5)
zmiany uchwały Rady Miejskiej w Wołominie w sprawie przystąpienia do sporządzenia Planu Ogólnego Gminy Wołomin;
6)
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Białe Błota w Wołominie – część B;
7)
przestąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Stare Grabie – południe;
8)
przestąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Mostówka – część A;
9)
utworzenia Publicznego Żłobka nr 1 w Wołominie, ul. Fieldorfa 22;
10)
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2024 rok Miejskiego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Wołominie;
11)
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2024 rok Miejskiego Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Wołominie;
12)
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego za 2024 rok Ośrodka Profilaktyki i Terapii Uzależnień – Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Wołominie;
14)
wyrażenia zgody na rozwiązanie stosunku pracy z radną Rady Miejskiej w Wołominie;
15)
przystąpienia Gminy Wołomin do Stowarzyszenia Polska Sieć „ENERGIE CITES”.
9.
Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i wnioskach radnych.
10.
Informacje Przewodniczącej Rady i sprawy bieżące.