Porządek obrad
2.
Ślubowanie nowo powołanej radnej.
3.
Ustalenie porządku obrad.
4.
Przyjęcie protokołu z L sesji Rady Miejskiej w Wołominie z dnia 24.05.2022 r.
5.
Informacje Komisji Rady o pracy między sesjami.
6.
Informacja o realizacji uchwał Rady Miejskiej w Wołominie.
7.
Raport o stanie Gminy Wołomin za 2021 rok:
1)
Przedstawienie Raportu o stanie Gminy Wołomin za 2021 rok;
3)
Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Burmistrzowi Wołomina wotum zaufania (1)
1)
sprawozdaniem finansowym Gminy Wołomin za 2021 rok;
2)
sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Wołomin za 2021 rok;
3)
informacją o stanie mienia Gminy Wołomin;
4)
opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym sprawozdaniu z wykonania budżetu Gminy Wołomin za 2021 r.
5)
opinią Komisji Rewizyjnej o przedłożonym sprawozdaniu finansowym Gminy Wołomin za 2021r.;
6)
opinią Komisji Rewizyjnej w sprawie wykonania budżetu Gminy Wołomin za 2021 rok oraz z wnioskiem w sprawie udzielenia absolutorium dla Burmistrza Wołomina za 2021 rok;
7)
opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej o przedłożonym wniosku Komisji Rewizyjnej;
8)
podjęcie uchwał w sprawie:
1)
(2) zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Wołomin za 2021 rok wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Gminy Wołomin za 2021 rok;
2)
(3) udzielenia Burmistrzowi Wołomina absolutorium z tytułu wykonania budżetu Gminy Wołomin za 2021 rok;
1)
(4) w sprawie zmiany uchwały budżetowej gminy Wołomin na rok 2022;
2)
(5) w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wołomin na lata 2022-2038;
3)
(6) w sprawie określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Wołomin na rok szkolny 2022/2023;
4)
(7) w sprawie zmiany statutu Straży Miejskiej w Wołominie;
5)
(8) w sprawie pozytywnego zaopiniowania działań Burmistrza Wołomina mających na celu zawarcie umowy najmu nieruchomości;
6)
(9) zmieniającej uchwałę w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Gminy Wołomin;
7)
(10) zmieniająca uchwałę w sprawie ponoszenia odpłatności za świadczenia.
10.
Informacje Burmistrza o pracy w okresie między sesjami.
11.
Informacje Przewodniczącego Rady i sprawy bieżące.
12.
Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i wnioskach radnych.