« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie obrad.

2. Pytania i wnioski do porządku obrad.

3. Przyjęcie protokołu z XXI sesji Rady Miejskiej w Wołominie z 13 października 2025 r.

4. Informacja Komisji Rady o pracy w okresie między sesjami.

5. Informacja o realizacji uchwał Rady Miejskiej w Wołominie.

6. Informacje Burmistrza o pracy w okresie między sesjami.

7. Po uprzednim:

1) - przedstawieniu projektów uchwał w sprawie uchwały budżetowej Gminy Wołomin na rok 2026 oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Wołomin na lata 2026-2047 (projekty te zostały przekazane radnym w ustawowym terminie);

2) - przedstawieniu opinii RIO o przedłożonym przez Burmistrza Wołomina projekcie uchwały budżetowej Gminy Wołomin na rok 2026 i o możliwości sfinansowania planowanego deficytu na 2026 rok;

3) - przedstawieniu opinii RIO o przedłożonym w formie dokumentu elektronicznego przez Burmistrza Wołomina projekcie uchwały o Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2026-2047;

4) - odczytaniu opinii Komisji Gospodarki i Finansów o przedłożonych przez Burmistrza Wołomina projektach uchwał w sprawie budżetu Gminy Wołomin na 2026 rok oraz Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wołomin na lata 2026-2047;

5) - dyskusji nad ww. projektami uchwał.

6) - podjęcie uchwał w sprawie:

a) (1)Wieloletniej Prognozy Finansowej gminy Wołomin na lata 2026-2047;

b) (1)uchwały budżetowej gminy Wołomin na rok 2026;

8. Podjęcie uchwał w sprawie:

1) (3)zmiany WPF gminy Wołomin na lata 2025-2045;

2) (4)zmiany uchwały budżetowej gminy Wołomin na rok 2025;

3) (5)ustalenia wykazu wydatków, których niezrealizowane, planowane kwoty nie wygasają z upływem roku budżetowego 2025;

4) (6)wyrażenia zgody na przekazanie zadania i zawarcie z Miastem Kobyłka porozumienia powierzającego Miastu Kobyłka realizację zadania własnego Gminy Wołomin w zakresie projektowania ulicy Kraszewskiej w Wołominie;

5) (7)likwidacji samorządowej instytucji kultury;

6) (8) rozpatrzenia skargi.

9. Informacja o złożonych interpelacjach, zapytaniach i wnioskach radnych.

10. Informacje Przewodniczącego Rady i sprawy bieżące.

11. Zamknięcie obrad.

« Powrót do strony głównej